Etelä-Pohjanmaan Diabetes

Etelä-Pohjanmaan Diabetes ry

Etelä-Pohjanmaan Diabetes ry on Suomen Diabetesliitto ry:n jäsen. Yhdistyksemme tarkoituksena on toimia diabeteksen ennaltaehkäisemiseksi ja sairauden aiheuttamien haittavaikutusten vähentämiseksi. Annamme ohjausta, neuvontaa ja tukea omaseurantaan. Toimintamme tarkoituksena on myös tukea arkielämässä selviytymistä. Valvomme diabeetikoiden yhteiskunnallisia etuja ja toimimme heidän yhteistyöorganisaationa.

Yhdistyksen toimialue on Seinäjoki (Nurmo, Peräseinäjoki, Ylistaro), Ilmajoki, Isokyrö, Jalasjärvi, Kauhava (Alahärnä, Ylihärmä, Kortesjärvi), Kurikka (Jurva), Lapua, Ähtäri, Soini, Kauhajoki, Teuva, Karijoki, Isojoki, Kristiinankaupungin suomenkieliset, Alajärvi, Vimpeli, Lappajärvi ja Evijärvi.

Hallitus & Asiantuntijajäsenet

Juha Tall
juhatall@gmail.com

Tiina Kankaanpää
Varapuheenjohtaja,
tiina.kankaanpaa@kurikka.fi

Kirsi Ruusuniitty
Sihteeri
etelapohjanmaandiabetes@gmail.com

Virpi Kanth
virpi.kanth@gmail.com

Sinikka Honkaranta
sinikka.latti@gmail.com

Alice Koivuaho
alice.koivuaho@gmail.com

Tiina Poukka
tiina.poukka@live.com

Tapio Linjala

tapio.linjala@gmail.com

Liity jäseneksi

Tervetuloa mukaan Etelä-Pohjanmaan Diabetes ry:n toimintaan. Tarjoamme sinulle ja läheisillesi vertaistapaamisia, tapahtumia, matkoja, toimintapäiviä ja hyvin pian myös verkkoluentoja sekä tietenkin hyvää seuraa kaiken ikäisille.

Paikallisen diabetesyhdistyksen jäsenenä olet myös Diabetesliiton jäsen.

Jäsenmaksu vuoden 2024 alusta lähtien 20 € ja Diabetes-lehden tilaushinta jäsenille on 18 €

Diabetesliitto järjestää kursseja ja koulutustilaisuuksia sekä ajaa sinun etujasi valtakunnan tasolla.